ကျွန်တော့် မိန်းမ



ကျွန်တော့်မိန်းမ
*********
Credit to original uploader

(အောက်ဖော်ပြပါ ဇာတ်လမ်းသည် ရသစာပေသာဖြစ်ပီး အတုမယူ ပညာသာယူရန်မေတ္တာရပ်ခံအပ်ပါသည်။)

ကျွန်တော့်မိန်းမက အသက်(၃၀)လောက်ရှိပြီ။ ဖြူဖြူဖွေးဖွေးရေဆေးငါးလေးပဲ။ sex ကိစ္စကို သွားမစမခြင်းတော့ဘာမှမဖြစ်ဘူး စလိုက်မိရင်တော့မရတော့ဘူး။ သူ့ကို နှုတ်ခမ်းတွေစုပ် နို့တွေစုပ်ပြီး လိုက်ပွတ်သပ်လိုက်ရင် အရည်တွေရွှဲလာတော့တာပဲ။ သူက မှုတ်တဲ့အရသာကိုအရမ်းကြိုက်တာဗျ။ သူ့ကို လူးနေအောင်မှုတ်ပေးရင် (၅)ခါ(၆)ခါလောက် ဆက်တိုက်ပြီးတာ။ ကျွန်တော်မှုတ်ပေးတာကျွမ်းကျင်တာလဲပါမှာပေါ့လေ။ ကျွန်တော့မိန်းမပုံစံကလည်းမိုက်တော့ ဘဲတွေကလည်းသူ့ကိုကြိုက်ကြတယ်။ ကျွန်တော့်မိန်းမရဲ့ ထူးခြားချက်က ခဏခဏ ပြီးတယ်။ သူဖီးတက်နေလို့ကတော့ အရမ်းကိုပြီးတာ။ ကျွန်တော်ကြားဖူးတာ တစ်ချို့မိန်းမတွေက တစ်ခါပြီးသွားရင် ဖီးသိပ်မလာကြတော့ဘူးလို့ကြားဘူးတယ်။ ကျွန်တော့်မိန်းမကတော့အဲဒါနဲ့လုံး၀ဆန့်ကျင်ဖက်ပဲ။ သူကအမှုတ်ခံရင် ဖွဖွလေးလိုက်ကလိပြီး သူ့ဟာလေးကိုလျှာ နှုတ်ခမ်းတွေနဲ့လိုက်ပွတ်ပြီးဆွပေးတာကိုအရမ်းကြိုက်တယ်
နှုတ်ခမ်းတွေကို ထော်အောင် စူအောင်လုပ်ထားပြီးတော့ သူ့ဟာလေးကို စက်ဝိုင်းပုံဖွဖွလေးလိုက်ပွတ်နေရင် အော်နေတာပဲ။ မှုတ်ခံရင်လဲ အကြာကြီးအမှုတ်ခံနိုင်ပြီး ခဏခဏပြီးပြနေတော့ ကျွန်တော်ကလဲ အကြာကြီးမှုတ်ချင်တာပေါ့ဗျာ။ ကျွန်တော့်ပစ္စည်းကလည်း အသင့်အတင့်ကြီးတော့ သူ့ထဲကိုထည့်လိုက်ရင် စီး နေပြီးတော့ လုပ်ရတာအရမ်းကောင်းလွန်းလို့ တခြားဆော်နဲ့
လုပ်ခြင်စိတ်တောင်မရှိဘူး။ ကျွန်တော့်မိန်းမက လေးဖက်ထောက်ကုန်းပြီး သူ့ခါးလေးကိုညွှတ်ပြီး ပြန်ကော့ပေးတဲ့ပုံက သူလဲခံလို့ကောင်းပြီး ကျွန်တော်ဆိုရင်အဲဒီပုံစံမျိုးနဲ့ ပြီးချင်လွန်းလို့ ကြာကြာတောင်မလုပ်နိုင်ဘူး။ ကောင်းလွန်းလို့ ခဏခဏနားပြီးမှ ပြန်လုပ်ရတယ်။ ကုန်းပေးလိုက်ရင် သူ့ခါးလေးကသွယ်တော့ ဖင်လေးက ကားပြီးထွက်လာတာကိုကြည့်ပြီး ခါးလေးကို ဆွဲဆွဲလုပ်ရတဲ့အရသာနဲ့ သူအော်နေတဲ့အသံ ခံလို့ကောင်းလို့ ပြန်လှည့်ကြည့်တဲ့ပုံစံလေးတွေက ကျွန်တော့်အတွက်ဘာနဲ့မှမလဲနိုင်တဲ့အရသာတွေပေါ့ဗျာ။ ကျွန်တော့်ကို အပေါ်ကတက်လုပ်ရင် ကျွန်တော်က အောက်ကနေကော့ကော့ပေးပြီး သူက မဆောင့်ပဲကြိတ်ပြီးပွတ်ဆွဲနေရင်ကြတော့ သူကခဏလေးနဲ့ပြီးတာ။ အဆုံးအထိ၀င်နေသလိုမျိုးခံစားရပြီး အရမ်းကောင်းလို့တဲ့။ တစ်ခါတစ်လေ ကျွန်တော်အရမ်းပြီးချင်ပြီးမခံနိုင်ရင် သူ့ဟာလေးထဲကို လက်ချောင်းတွေနဲ့လိုက်မွှေပြီး သူပြီးအောင်အရင်လုပ်ပေးလိုက်တယ်။ လက်နှစ်ချောင်းလောက်ထည့်ပြီး သူ့ဟာလေးထဲ
ဟိုဖက်ဒီဖက်လျှောက်မွှေလိုက်ရင် သူတော်တော်ကြိုက်တယ်။ ဒါတွေကတော့ ကျွန်တော့်မိန်းမအကြိုက်လေးတွေနဲ့ ကျွန်တော့်အကြိုက်တွေပါ။ အခုဆက်ပြောမှာတွေက ပိုပြီးစိတ်၀င်စားဖို့
ကောင်းမယ်လို့ထင်ပါတယ်။ ဒီလိုနဲ့ ကျွန်တော်တို့ရတာ (၁)နှစ်လောက်ရှိလာတော့ ကျွန်တော်သတိထားမိတာက ယောကျာင်္းလေးတွေက သူ့ကိုကြိုက်ကြတယ် ဆွဲဆောင်မှုရှိတယ်ဆိုတာကို သတိထားမိလာတယ်။ သူကလဲ ဘော်ဒီပြည့်ပြည့်နဲ့ ရုပ်မိုက်တဲ့ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ဆိုရင် ပိုခင်တာကိုတွေ့လာရတယ်။ သူ့အကြိုက်ကအဲဒီလိုပုံစံဆိုတာကျွန်တော်သိလာရတယ်။ ဒါနဲ့ကျွန်တော်လဲသေသေချာချာ သိရအောင်လို့ ကျွန်တော့်အလုပ်က ရုပ်ရည်နဲ့ဘော်ဒီသိပ်မမိုက်ပေမယ့် ရေလျှံတဲ့သူငယ်ချင်းကိုမိတ်ဆက်ပေးကြည့်တယ်။ သူကအဖက်တောင်မလုပ်ဘူး သူ့ကိုလုံးဝြကည့်လို့မရဘူး မခင်ဘူးလို့ ကျွန်တော့်ကိုပြောတယ်ဗျ။ သေချာသွားပြီပေါ့ သူ့အကြိုက်ဘယ်လိုလဲဆိုတာကျွန်တော်သိပြီ။ ဒီလိုနဲ့ new year တစ်ရက်မှာ ကျွန်တော်တို့သူငယ်ချင်းလေးယောက် ချောင်းသာကိုသွားဖို့
စီစဉ်ကြတယ်။ ကျွန်တော့်မိန်းမက သူလဲလိုက်မယ်ဆိုပြီးအတင်းဂျီကြတယ်။ ကျွန်တော်ကယောကျာင်္းလေးတွေပဲသွားမှာ မလိုက်ပါနဲ့လို့ပြောတာ ပြောလို့မရတာနဲ့ခေါ်လာခဲ့ရတယ်။ ချောင်းသာမှာ ဆိုတော့ သူကလည်း စကတ်အတိုနဲ့ ရေထဲဆင်းရင်လဲဘောင်းဘီအသားကပ်တိုတိုလေးနဲ့ပေါ့ဗျာ။ ကျွန်တော်လည်းသူအဲဒီလို၀တ်တာလေးကို ဖီးတွေတက်ပြီးဘာမှမပြောပဲထားလိုက်တယ်။
ရေထဲမှာကျွန်တော်တို့တွေအတူတူရေဆော့ကြတာပေါ့။ သူကကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းတွေထဲမှာ ရုပ်ပိုဖြောင့်တဲ့တစ်ယောက်နဲ့ပိုရောတာကိုတော့ကျွန်တော်သတိထားမိတယ်။ ဒါနဲ့ နောက်တစ်နေ့ ညနေဖက်ရေဆော့နေကြရင်း ကျွန်တော့်မိန်းမနဲ့ပိုခင်တဲ့ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းက ကမ်းပေါ်မှာအုန်းရည်သောက်နေတဲ့အချိန် သူလည်းအုန်းရည်သောက်ခြင်တယ်ဆိုပြီး ကျွန်တော့်မိန်းမက ကမ်းပေါ်လိုက်တက်သွားတယ်။ နောက် သတိရလို့သူတို့ကိုမတွေ့တဲ့အခါကြတော့မှ ကျွန်တော်လဲကမ်းပေါ်တက်ပြီးလိုက်ကြည့်တဲ့အခါကြတော့မှ သူတို့နှစ်ယောက်က ကျွန်တော်တို့တည်းတဲ့ အခန်းရှေ့မှာ အုန်းရည်သောက်ရင်းထိုင်စကားပြောနေကြတာကိုတွေ့ရတယ်။ အုန်းရေသောက်ရင်းထိုင်စကားပြောနေတာအဆန်းမဟုတ်ပေမယ့် ကျွန်တော့်မိန်းမရဲ့ နေထိုင်ပုံကဆန်းနေတယ်။
ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းက အခန်းရှေ့က ကပြင်မှာထိုင်နေတယ် ကျွန်တော့်မိန်းမက ခုံပေါ်မှာထိုင်နေတယ်။ အဲဒီအချိန်က မိန်းမ၀တ်ထားတဲ့အ၀တ်အစားက 2 piece လို့ခေါ်တဲ့ အပေါ်ပိုင်းက
ခါးပေါ်တဲ့ရေကူး၀တ်စုံအကပ်လေးနဲ့ အောက်ကစကတ်အတိုအောက်မှာ အောက်ခံဘောင်းဘီတိုလေးပါတဲ့ ၀မ်းဆက်၀တ်စုံလေး။ သူကအပေါ်ကနေထိုင်နေတဲ့အခါ အောက်စလွတ်ပြီး သူ့ပစ္စည်းကို မြင်ရလုနီးပါးဖြစ်နေပြီ။ ကျွန်တော်လဲကြည့်ပြီး ကတုန်ကယင်တွေဖြစ်သွားတယ်။ သူ့အနေအထိုင်ပုံစံကိုဆူမလို့လုပ်ပေမယ့် မဆူဖြစ်လိုက်ဘူး။ ဒီလိုနဲ့ပဲ ရန်ကုန်ကိုပြန်ခဲ့ကြတယ်။
ချောင်းသာကပြန်လာတဲ့ညမှာပဲ သူနဲ့ကျွန်တော်နဲ့ဆွဲကြတဲ့အခါမှာ ကျွန်တော်က သူ့ကိုမှုတ်ပေးရင်းနဲ့ ကိုတို့လိုးနေတာကို တခြားဘဲကချောင်းကြည့်နေရင်ဘယ်လိုနေမလဲလို့ မေးလိုက်တယ်။ သူက ဖီးလာဖို့ကောင်းတဲ့ဘဲမျိုးကြည့်နေရင်တော့ဘာဖြစ်မှာလဲလို့ပြန်ပြောတယ်။ အဲဒါနဲ့ ကျွန်တော်က သူနို့တွေဘာတွေပေါ်နေရင် အောက်စလွတ်နေရင် မိုက်တဲ့ဘဲတွေကကြည့်နေရင် ဘယ်လိုနေမလဲလို့မေးကြည့်တော့ တစ်မျိုးကြီးတော့ဖြစ်မှာပေါ့လို့ ပြန်ပြောတယ်။ အဲဒီလိုသူပြန်ပြောတဲ့အချိန်မှာ ကျွန်တော့်စိတ်ထဲမှာဖိန်းတိန်းရှိန်းတိန်းတွေဖြစ်နေပြီး ဖီးတွေလဲ ပိုတက်သလို
ခံစားလာရတယ်။ ဒါနဲ့ ကိုတို့လိုးနေတာကို ဟိုကောင်တွေချောင်းကြည့်ရင်ဖီးတက်မှာလားဆိုပြီး ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းတွေကိုရည်ရွယ်ပြီးပြောလိုက်တယ်။ မပြောတတ်ဘူး ကိုကြည့်စေချင်ရင် ကြည့်ခိုင်းပေါ့လို့သူကပြန်ပြောတယ်။ ကျွန်တော်လဲဖီးအရမ်းကိုတက်ပြီးမှုတ်ပေးလိုက်တယ် ပြီးတော့သူ့ကိုစည်းရုံးလိုက်တယ်။ ကျွန်တော့်စိတ်ထဲမှာလဲ ကျွန်တော့်မိန်းမဖီးအရမ်းတက်တယ် ဆိုတာကို သူငယ်ချင်းတွေကို ပြချင်တဲ့စိတ်ဖြစ်လာတယ်။ မိန်းမအပေါ်မှာ လွန်လွန်ကဲကဲဖီးလာလွန်းလို့ဖြစ်လာတဲ့စိတ်တွေပဲထင်ပါတယ်ဗျာ ....အဲဒါနဲ့ပဲ တစ်ညမှာ သူနဲ့ပိုခင်တဲ့သူငယ်ချင်းနဲ့ကျွန်တော်တို့လင်မယားနဲ့ ဘီယာသောက်ကြရင်း ကျွန်တော်ကစားပွဲဝိုင်းမှာ မိန်းမကိုနောက်ရင်းပြောင်ရင်းနဲ့ လျှောက်ကလိတယ်။ မိန်းမက မလုပ်နဲ့လေ ဘယ်လိုဖြစ်လို့အဲဒီလောက်သောင်းကျန်းနေတာလဲလို့ ရီရီမောမောနဲ့ပဲပြောပြီး ကျေနပ်နေတယ်လေ။ နောက်ကျွန်တော်လဲသူ့ကို အကဲစမ်းချင်တာရယ် ကျွန်တော်ဖီးလာတာရယ်ကြောင့် သူငယ်ချင်းရှေ့မှာပဲ kissing ဆွဲပြစ်လိုက်တယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ သူကပုံမှန်အတိုင်းပဲ kiss ကျွန်တော့်ကိုပြန်ပေးပြီး ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကြည့်နေတာကို သတိတောင်မထားတဲ့ပုံစံမျိုးကြောင့် ကျွန်တော့်တစ်ကိုယ်လုံးထူပူပြီးဖီးတွေစောက်ရမ်းတက်လာတယ်။ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကလဲ ငါကတော့ကြည့်နေမှာနော် မင်းတို့ဘာသာမင်းတို့အခန်းထဲ သွားရင်သွားကြလို့ပြောနေပေမယ့် ကျွန်တော့်မိန်းမကတော့နည်းနည်းပါးပါးရှက်ကိုးရှက်ကန်းဖြစ်တာကလွဲပြီး ဘာမှမပြောပဲစားပွဲမှာပဲဆက်ထိုင်နေတယ်။ မိန်းမကတော့နည်းနည်းလေးမူးနေတဲ့ ပုံစံတော့ပေါက်နေတယ် အရမ်းတော့လဲမမူးပါဘူး။ သူကအဲဒီလိုသောက်တတ်တဲ့သူမဟုတ်တော့ ဘီယာတစ်ခွက်လောက်သောက်ရင်ကို မူးချင်နေတာ။ ကျွန်တော်လည်း kiss ပေးတာရပ်လိုက်ပြီး
သူ့ကိုဖက်ထားရင်းနဲ့ သူငယ်ချင်းနဲ့စကားပြန်ပြောနေလိုက်တယ်။ နောက် ဖက်ထားရင်းနဲ့ သူ့နို့လေးတွေကို လိုက်နှိုက်ပြီးပွတ်ပေးနေလိုက်တယ် မိန်းမလဲ ကျွန်တော့်ကိုမှီပြီးဖီးယူနေတာပေါ့။ ကျွန်တော်ကသူ့ကိုနို့နှိုက်နေရင်းနဲ့ သူငယ်ချင်းကိုစကားပြောရင်း သူဖီးတက်နေတာကိုမျက်စပြစ်ပြလိုက်တယ်။ သူငယ်ချင်းကမျက်လုံးကြီးပြူးပြပြီးဘာမှမပြောပဲ အကဲခတ်နေတာပေါ့။ မိန်းမက
ဖီးတွေတက် ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကလဲထိုင်ကြည့်နေတဲ့အချိန်မှာ ကျွန်တော့်စိတ်ထဲမှာရင်တွေတော်တော်ခုန်လာတယ် ဖီးတွေလဲအရမ်းတက်လာတယ်။ မိန်းမရဲ့နို့ကိုကိုင်နေရတာထက် လွန်ကဲတဲ့ဖီးတွေတက်နေတာကို သတိထားမိတယ်။ ဒါနဲ့ကျွန်တော်က သူ့ကိုဖီးတွေတက်နေရင် နို့စုပ်ပြစ်လိုက်မှာနော်လို့ တိုးတိုးလေးပြောလိုက်တယ်။ သူကဘာမှပြန်မပြောဘူး။ ကျွန်တော်က
ငြိမ်နေရင် နို့စုပ်ပြစ်လိုက်မှာနော်လို့ သူငယ်ချင်းကြားအောင်နဲ့ သူငယ်ချင်းကိုနောက်ပြီးပြောသလိုမျိုးထပ်ပြောလိုက်တယ်။ သူကဘာမှပြန်မပြောပဲ ငြိမ်နေတာနဲ့ကျွန်တော်လဲသွေးတိုးစမ်းပြီး ကျွန်တော်တို့ဘီယာသောက်နေတဲ့ဝိုင်းမှာပဲ လည်နည်းနည်းဟိုက်နေတဲ့ သူ့အကျီ င်္ ထဲကနေ သူ့နို့လေးကိုအပေါ်ကိုပေါ်ရုံဆွဲထုတ်လိုက်ပြီး ဖွဖွလေးလိုက်စုပ်လိုက်တယ်။ မိန်းမကအဲဒီအချိန်မှာ တကယ်ကိုဖီးတက်နေပြီဆိုတာ သူ့အသံကြားလိုက်ရတာနဲ့ကျွန်တော်သိလိုက်ရတယ်။ ကျနော်ကတော့ ကျနော့မိန်းမကိုဖီးလာအောင်နည်းမျိုးစုံနဲ့လုပ်ပေးရတာကိုကြိုက်တယ်။ သူ့ကိုလိုးတဲ့အချိန် သူဖီးမလာရင်ကျနော်လုံး၀မပြီးဘူး။ သူတအားဖီးတက်လာပြီဆိုရင်တော့ ခဏနေရင်ကျနော်လည်းပြီးတော့တာဘဲ။ သူ့အရသာမျိုးစုံခံစားနိုင်ဘို့ နည်းလမ်းမျိုးစုံသုံးတယ်။ ဂျာတာကလည်းအမြဲဘဲ။ မ၈ျာရရင် လီးတောင်မတောင်ဘူး။ မီးဝါမီးနီလည်း ဘယ်တော့မှ မရျောင်ဘူး။ တကယ်ကြိုက်လာရင် မီးနီဖြတ်တုံး၈ျာလိုက်လို့ ပါးစပ်ကြီးရဲသွားလည်း ကွမ်းစားတာထက်မပိုတော့ဘူး။ ကိုယ့်မိန်းမကောင်းစားဘို့ စျေးထဲက ကိုယ့်လီးထက်အများကြီး ကြီးတဲ့ ခရမ်းသီးနဲ့လည်းလိုးပေးဘူးတယ်။ ခုဆို အိမ်မှာ ၃၈လမ်း ထိပ်ကဆိုင်က၀ယ်ထားတဲ့ လီးတုလည်းရှိတယ်။ သူ့့စောက်စိကိုစုပ်ပေးနေရင်းနဲ့ အဲဒီလီးတုနဲ့ အပီထောင်းရင် မိန်းမမှာ နိဗါန် အခါခါရာက်တော့တာဘဲ။ လီးတုနဲ့လိုးပြီး သူဝလောက်မှ ကိုယ့်လီးအစစ်နဲ့ ဆက်လိုးပေးရတာ သူ့မှာတော့ကောင်းပြီးရင်းကောင်းရင်းပေါ့။ ကိုယ်မရှိတုံး ထလာရင်လည်း သူ့ကို လီးတုနဲ့ ကိုယ့်ဖါသါလိုးလို့မှာထားတယ်။ သူတကယ်လုပ်ဖြစ်မဖြစ်တော့မသိဘူး။ သူကတော့မလုပ်ဘူးပြောတာဘဲ။ ရှက်လို့မပြောတာလားတာ့မသိဘူး။ အိမ်မှာသူကြိုက်တဲ့အချိန်ကြည့်လို့ရအောင် ိန်ပျူတာထဲမှာ အောကားမျိုးစုံ၊ အောစာအုပ်မျိုးစုံထည့်ပေးထားတယ်။ သူနဲ့ ညားတာ ၁၇ နှစ်ရှိပြီ၊ ညားပြီးကတည်းက သူ့တယောက်ကိုဘဲလိုးခဲ့တာ။ တခြားဘယ်မီန်းမမှမလိုးတော့ဘူး။ ဆော်တွေ ရှေ့က ဖြတ်ရှောက်ရင် လင်မယားနှစ်ယောက် နို့တွေဖင်တွေကိုဝေဖန်တာဘဲ။ ပြီး ထလာတော့လည်း အိမ်ပြန်ရောက်တော့လိုးလိုက်တာပေါ့။ ကလေးသုံးယောက်ရနေပါပြီး စိတ်တိုင်းကျလိုးကောင်းတုံးပါဘဲ။ အဲဒါနဲ့အခန်းထဲသွားမယ်လေလို့ပြောလိုက်တော့သူကအခန်းထဲကိုအရင်၀င်သွားတယ် ကျွန်တော်လဲသူငယ်ချင်းကို မင်းအခွေကြည့်ချင်ကြည့် မကြည့်ချင်လဲချောင်းပေါ့ကွာလို့ပြောပြီး အခန်းထဲ
၀င်သွားလိုက်တယ် ... ကုတင်ပေါ်ရောက်တော့ ထုံးစံအတိုင်းသူ့ကိုလိုက်ကလိတာပေါ့ဗျာ။ မိန်းမလဲဖီးတွေသိပ်တက်နေတာနဲ့ သူ့ဘောင်းဘီလေးချွတ်ပြီး ကျွန်တော့်လီးကြီးစထဲ့လိုက်တယ်။ အသာလေးချော့ပြီးထဲ့ထားပြီး သူ့အပေါ်ကနေ kiss တွေလိုက်ပေးရင်း အပြင်မှာ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်း ( ----) ကြည့်နေတယ်။ ရှက်လားလို့မေးတော့ သူကခေါင်းခါတယ်။ သူချောင်းကြည့်နေရင် ဖီးတွေပိုတက်မှာလားလို့မေးတော့ခေါင်းငြိမ့်ပြတယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ ကျွန်တော်အရမ်းကိုဖီးလာပြီး အရမ်းထန်နေပြီ။ လီးကလဲမာတောင်နေပြီ။ သူခေါင်းငြိမ့် ခေါင်းခါလုပ်တာနဲ့တင် ကျွန်တော့်မှာ ပြီးချင်နေပြီ။ ကျွန်တော့်မိန်းမဖီးတွေတက်ပြီး ကျွန်တော်လိုးတာကိုခံနေတဲ့ပုံလေးကို ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကိုပြချင်တဲ့စိတ်ကလည်း အရမ်းကိုပြင်းထန်နေပြီ။ ထူးခြားတဲ့ခံစားမှုတွေနဲ့ ဖီးတွေတက်နေတယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ သူကလဲ သူခံနေတာကိုပြချင်နေသလို ကျွန်တော်ကလည်း မိန်းမအရမ်းဖီးတက်ပြီးခံနေတဲ့ပုံကို
ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းတွေ့စေချင်နေတယ်။ ဒါနဲ့ အခန်းတံခါးကိုမပိတ်ပဲ ဟထားပြီးမိန်းမကိုဖီးပိုတက်လာအောင် မထိတထိလေးအသာလေးထဲ့လိုက်ထုတ်လိုက်လုပ်ပြီး ဆွနေလိုက်တယ်။
မိန်းမရဲ့ဖီးတက်တဲ့အသံကိုကြားတဲ့ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကလဲ အခန်းအပြင်ကနေမသိမသာလှမ်းလှမ်းကြည့်လိုက် တီဗွီကြည့်လိုက်နဲ့ပေါ့။ နောက်တော့ကျွန်တော် မိန်းမအပေါ်ကဆင်းလိုက်ပြီး
ကုတင်အောက်ကနေဆင်းပြီး သူ့ပေါင်လေးကိုအရမ်းဖြဲကားခိုင်းပြီးမှုတ်ပြစ်လိုက်တယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ သူ့ကိုပေါ်ပေါ်ထင်ထင်ကြီးအခန်းအပြင်ကနေမြင်နေရတဲ့အခါကြတော့ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကလည်း ခဏခဏလှည့်ကြည့်နေတာနဲ့ ကျွန်တော်ကမိန်းမကိုမှုတ်ပေးနေရင်းနဲ့ သူငယ်ချင်းကိုချောင်းကြည့်လို့ရတယ်ဆိုတာကို အချက်ပြလိုက်တယ်။ ပုံမှန်ဆိုရင် အဲဒီလိုလုပ်ဖို့မလွယ်ပေမယ့်လဲ ကျွန်တော်ရော မိန်းမရော ဘယ်လိုဖီးတွေတက်နေမှန်းကိုမသိတော့ပါဘူးဗျာ။ သူငယ်ချင်းက သူချောင်းကြည့်နေတာကို မိန်းမမြင်မှာစိုးလို့ထင်တယ် အခန်းမီး
ပိတ်လိုက်ပြီး အခန်းဝအောက်ဖက်ကနေလာချောင်းကြည့်တယ်။ သူငယ်ချင်းချောင်းကြည့်နေတဲ့အချိန်မှာ မိန်းမကမျက်လုံးတော့လုံး၀ဖွင့်မကြည့်ပဲ ဖီးကိုပဲအပြည့်ခံနေတယ်။ ကျွန်တော်ကတော့ သူငယ်ချင်းချောင်းကြည့်နေတာကိုသိနေတော့ ဖီးတွေပိုတက်လာပြီး မိန်းမကို စိတ်ကြိုက်ကိုမှုတ်ပေးနေတယ်။ မှုတ်နေရင်းနဲ့ သူငယ်ချင်းကို လက်နဲ့အချက်ပြပြီး မင်းရောလီးတောင်နေလားဆိုတဲ့ပုံစံမျိုးနဲ့မေးလိုက်တယ်။ သူငယ်ချင်းက ခေါင်းငြိတ်ပြတာနဲ့ ကျွန်တော်ကလက်ဟန်ခြေဟန်နဲ့သူလီးတောင်နေတာကိုပြခိုင်းတယ်။ သူငယ်ချင်းက စစခြင်း မပြပဲ
နောက်တော့သူလဲဖီးတက်လာတယ်ထင်ပါတယ် သူလီးတောင်နေတာကို ကျွန်တော့်ကို နဲနဲလှမ်းပြတယ်။ အဲဒီတော့မှ သူလဲကြည့်ပြီးဖီးတော်တော်တက်နေတာကိုသိလိုက်တယ်။ ဒါနဲ့ ကျွန်တော်လဲ မိန်းမပေါ်ပြန်တက်ပြီးလိုးရင်းနဲ့ ( ----- ) ကြည့်နေတာ ဖီးတွေတက်ပြီးလီးတောင်နေတာပဲလို့ သူငယ်ချင်းချောင်းကြည့်နေတာကိုပြောပြလိုက်တယ် .သူကဘာမှပြန်မပြောဘူး။ ဒါနဲ့ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်း ( ---- ) ချောင်းကြည့်နေတာကို မိန်းမဖီးတက်လားလို့မေးလိုက်တော့ တက်တယ်လို့ဖြေတယ်။ သူ့လီးကြီးတောင်နေတာပဲ မကြည့်ချင်ဘူးလားလို့မေးတော့ မိန်းမက ကိုကလဲ ဘာတွေမေးနေမှန်းမသိဘူးလို့ဖီးတက်နေတဲ့အသံလေးနဲ့ပြောပြီးပြန်မဖြေဘူး။ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကလဲ နဂိုထဲက ခပ်ရှုပ်ရှုပ်ဆိုတော့ သူကလဲ ချောင်းတာတော့ရဲတယ်ဗျ။ ကျွန်တော်လဲဘယ်လိုဆက်လုပ်ရမှန်းမသိတာနဲ့ ဟေ့ကောင်ငါ့ကိုဘီယာတစ်ခွက်ပေးဆိုပြီးလှမ်းပြောလိုက်တယ် ကျွန်တော်ကတော့ မိန်းမအပေါ်ကနေ မဆင်းပဲ သူ့ဟာလေးထဲလီးထည့်ထားပြီး နို့တွေကို လိုက်စုပ်ပေးနေတယ်။ သူငယ်ချင်းက အခန်း၀ကနေဘီယာကိုလှမ်းပေးတဲ့အချိန်မှာ ဘီယာခွက်ကိုယူရင်းနဲ့ သူငယ်ချင်းကိုလက်လှမ်းဆွဲပြီး
ကုတင်နားမှာထိုင်ကြည့်ခိုင်းလိုက်တယ်။ သူငယ်ချင်းလဲကုတင်ခေါင်းရင်းကြမ်းပြင်ပေါ်မှာထိုင်ချလိုက်ပြီးကြည့်နေတာပေါ့။ အဲဒီအချိန်မှာ ကျွန်တော့်မိန်းမက ကုတင်နားမှာဒီကောင်လာချောင်း နေတာကိုသိနေပြီ ဒါပေမယ့်သူဖီးတွေအရမ်းတက်ပြီးဘာမှကိုပြန်မပြောဘူး။ ကျွန်တော်လဲအဲဒီလိုအခြေအနေမျိုးတွေကိုတွေ့နေရတော့ အရမ်းပြီးချင်နေတာနဲ့
မိန်းမအပေါ်ကဆင်းလိုက်တယ် ပြီးတော့ သူ့ကိုပေါင်လေးကားခိုင်းပြီး ပြန်မှုတ်ပေးလိုက်တဲ့အချိန်မှာ အရမ်းကို အော်တော့တာပဲ။ ဒါနဲ့ ကျွန်တော်လဲ ကလိန်ကကျစ်ကျပြီး မိန်းမကို သူငယ်ချင်းထိုင်ကြည့်နေတဲ့ဖက်ကို စောင်းခိုင်းပြီး သူ့ဘယ်ဖက်ပေါင်လေးကိုမ သူ့ပေါင်ကြားထဲ၀င်ပြီးအငမ်းမရကိုမှုတ်ပြစ်လိုက်တယ်။ မိန်းမလဲတစ်အားအားနဲ့အော်နေရတာပေါ့။ ကျွန်တော်လည်းမှုတ်နေရင်းနဲ့ သူငယ်ချင်းကိုလှမ်းကြည့်ပြီး သူ့ပါးစပ်ကိုပိတ်ထားဖို့အချက်ပြလိုက်တော့ သူငယ်ချင်းက ကျွန်တော့်မိန်းမပါးစပ်ကို ကုတင်အောက်ကနေ ပြုံးစိစိမျက်နှာပေးနဲ့ အရမ်းမအော်နဲ့ဆိုတဲ့ပုံစံမျိုးနဲ့ အသာလေးလက်ဖုဝါးနဲ့ပါးစပ်ကိုလှမ်းကာလိုက်တယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ မိန်းမတုန့်ပြန်လိုက်တဲ့အခြေအနေကြောင့် ကျွန်တော့်ဖီးတွေပိုတက်သွားခဲ့ရတယ်။ သူငယ်ချင်းက ကျွန်တော့်မိန်းမပါးစပ်ကိုလှမ်းကာလိုက်တဲ့လက်ကို မိန်းမကဆွဲဖယ်ပြီး သူငယ်ချင်းရဲ လက်ဖဝါးကိုလဲပြန်မလွှတ်ပဲ ဖီးတွေတက်ပြီးဆက်အော်နေတာကြောင့် ကျွန်တော်အသက်ရှူမှားသွားလောက်အောင်ကို ဖီးတွေတက်သွားတယ်ဗျာ။ မိန်းမနဲ့ ကျွန်တော်လဲဘာတွေဖြစ်ကုန်ပြီလဲမသိအောင်ကို ကမူးရှူးထိုး
တွေ ဖြစ်ကုန်ကြတယ်။ အဲဒီအချိန်မှာပဲ ကျွန်တော့်မိန်းမပြီးသွားတယ်။ သူ့စောက်ဖုတ်လေးလဲ ဗြောင်းဆန်နေအောင်ကိုလှုပ်ခါပြီး ပြီးသွားလို့ သူတော်တော်ဖီးတက်ပြီး ပြီးသွားတာကို ကျွန်တော်
သိလိုက်ရတယ်။ ကျွန်တော်လဲသူပြီးနေတာကို မရပ်မနားဆက်ပြီးမှုတ်ပေးနေတာ တော်တော်နဲ့သူပြီးတာမရပ်ဘူးဖြစ်နေတုန်း အဲဒီတုန်းကတမင်လုပ်တာလား သူ့ကိုယ်သူပဲမသိတော့တာလား ဆိုတာက သူမလွှတ်ပဲထားတဲ့ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းလက်ကိုသူဆွဲထားတာက သူ့နို့နဲ့ထိပြီး ဟိုကောင့်လက်ဖမိုးနဲ့ဖိတောင်ဖိမိနေပြီ....အဲဒီအချိန်မှာ ကျွန်တော်သိလိုက်ရတာက ကျွန်တော့်မိန်းမက သူကြိုက်တဲ့ပုံစံမျိုးယောကျာင်္းနဲ့ဆိုရင်ဖီးလာတယ်ဆိုတာပါပဲ။ အဲဒီနေ့က သူ့ကိုတစ်ဖက်စောင်းလေး မှုတ်ပေးရင်းသူပြီးတာအကြာကြီးပဲဗျာ။ ကျွန်တော်ထင်ပါတယ် ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းလက်ကိုဆွဲထားပြီး သူ့နို့နဲ့ထိထားတာကလဲ သူပိုပြီး ပြီးအောင်လုပ်သလိုတော့ဖြစ်နေမှာပေါ့။ သူပြီးတာလဲရပ်သွားရော ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းလက်ကိုလွှတ်ပေးလိုက်ပြီး ရှက်လို့ထင်တယ်တစ်ဖက်ကိုလှည့်လိုက်ပြီးစောင်ခြုံလိုက်တယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ မိန်းမက ကိုယ်လုံးတီး ကျွန်တော်ကတော့
ဘောင်းဘီချွတ်နဲ့ပေါ့။ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းလဲအခန်းအပြင်ကိုပြန်ထွက်သွားပြီး တီဗွီထိုင်ကြည့်နေတယ် ကျွန်တော်ကတော့မိန်းမဘေးမှာလှဲနေပြီး သူ့ကို ပွတ်သီးပွတ်သပ်လိုက်လုပ်နေတယ်။ မိန်းမအရမ်းကောင်းလားလို့မေးတော့ အရမ်းပြီးသွားတယ်အရမ်းကိုကောင်းတယ်လို့ပြောတယ်။ ဟိုကောင်ကြည့်နေတာဖီးတက်လားလို့မေးတော့လဲ တက်တယ်တဲ့။ သူလဲ ကိုယ့်မိန်းမလေးကိုကြည့်ပြီး
လီးကိုတောင်နေတာပဲလို့ပြောပြလိုက်တော့ မိန်းမက သဘောကြပြီးပြုံးတယ်။ ဒီကောင့်လီးကြီးတာင်နေတာကိုမိန်းမကြည့်ချင်လားလို့မေးတော့ တွေ့မှမတွေ့ဘူးတာမသိဘူးလေလို့ပြောတော့ ကျွန်တော်
ပိုထန်သွားတယ်။ အဲဒါနဲ့ သူ့ကိုပြန်ကလိပြီး ဖြည်းဖြည်းချင်းပြန်လိုးလိုက်တယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ ကျွန်တော့်လီးကလည်း လိုးလို့မရလောက်အောင်ကို ပြီးချင်နေပြီ။ မိန်းမကတော့ ဖြေးဖြေးလေးလုပ်တာကို
ဖီးတွေကတော်တော်တက်နေတယ်။ သူငယ်ချင်းကတော့အခန်းအပြင်မှာပေါ့။ ကျွန်တော်သူ့ကိုဖြည်းဖြည်းချင်းလုပ်နေရင်း သူထန်နေတာကိုအဲဒီနေ့ကကြည့်ရတာ ကျွန်တော်ပိုထန်မိသလိုပဲ .. ကျွန်တော်ပြီးချင်လို့သူ့ကို အရမ်းမလုပ်ပဲထည့်ထားပြီးလီးနဲ့လိုက်ကလန့်ပြီး
မွှေပေးလိုက်တယ်။ အဲဒီမှာတင်သူလည်းထပ်ပြီးသွားတယ်။ သူပြီးနေတဲ့အချိန်မှာ ဟိုကောင့်ကိုအခန်းထဲခေါ်လိုက်ရမလားလို့မေးလိုက်တာ သူဖြေတောင်မဖြေနိုင်ပဲ ခေါင်းပဲငြိမ့်ပြပြီး
အော်ပြီးတော့ ဆက်ပြီးနေတယ်။ ဒါနဲ့ကျွန်တော်လဲ ဟေ့ကောင်အထဲလာလေကွာလို့လှမ်းခေါ်လိုက်တယ်။ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းက အေးအေးလို့ပဲပြန်ပြောပြီး ၀င်မလာဘူး။ ကျွန်တော်က မိန်းမကို သူကြည့်နေရင်တကယ်ဖီးတက်လား မိန်းမတစ်ကယ်ဖီးတက်ရင်ယောကျာင်္းလဲဖီးအရမ်းတက်တယ်လို့ပြောလိုက်တယ်။ နောက်သူရောကျွန်တော်ရောစောင်ခြုံထားပြီး သူငယ်ချင်းကို
ဘီယာပုလင်းယူခဲ့ပြီး ကုတင်ဘေးမှာလာသောက်ဖို့ခေါ်လိုက်တယ်။ အဲဒီတော့မှသူငယ်ချင်းလဲ ကုတင်ဘေးမှာလာထိုင်ပြီးစကားပြောရင်းဘီယာလာသောက်တယ်။ သူကတော့စောင်ထဲမှာ
ကိုယ်လုံးတီးလေးပေါ့။ ကျွန်တော်လဲမိန်းမ ဖီးတွေဘယ်လိုဖြစ်နေမလဲဆိုတာသိချင်လို့ သူငယ်ချင်းကို ကုတင်ပေါ်တက်ထိုင်ခိုင်းလိုက်တယ်။ ဒီကောင်က ခုတင်ခေါင်းရင်းမှာထိုင်ပြီးဘောင်မှာ
မှီရင်းစကားတွေပြောဘီယာသောက်နဲ့ပေါ့။ မိန်းမကတော့စောင်ခြုံထားတာပေါ့။ ...ဒီလိုနဲ့ကုတင်ပေါ်မှာပဲ သုံးယောက်လုံးစကားပြောနေကြတယ်။ မိန်းမက ကိုယ်လုံးတီးလေးနဲ့စောင်ခြုံပြီးလှဲအိပ်နေတယ် ... ကျွန်တော်နဲ့ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းနဲ့က
ကုတင်ခေါင်းရင်းဖက်မှာထိုင်ပြီး စကားပြောရင်း မုန့်စားနေကြတယ်။ အစွန်ဆုံးမှာကျွန်တော့်မိန်းမ ပြီးရင်ကျွန်တော် နောက်ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်း။ ကျွန်တော်တို့စကားပြောနေကြတဲ့အချိန်မှာ
မိန်းမကတော့စောင်လေးခြုံပြီးမှိန်းနေတာပေါ့။ ခဏနေတော့မှ အပြင်ထွက်ပေးကြတော့လေ အကျီ င်္ ပြန်၀တ်တော့မယ်ဆိုပြီးပြောတယ်။ ကျွန်တော်ကလည်း မထွက်ဘူးကွာ၀တ်ချင်ရင်ဒီအတိုင်း
စောင်ဖယ်ပြီး၀တ်လို့ နောက်ပြီးပြောလိုက်တယ်။ အဲဒီလိုပြောလိုက်တော့သူငယ်ချင်းကလဲ ရဲလာပြီးဟုတ်တယ်ဟုတ်တယ် ငါတို့မထွက်ပေးဘူးဆိုပြီး မိန်းမကိုစတယ်။ ကျွန်တော်က မ၀တ်ပါနဲ့ဦး
နောက်တစ်ခါပြန်စဦးမယ်လေ ပွဲမပြီးသေးဘူးလို့ပြောလိုက်တယ်။ အဲဒီလိုပြောပြီးကျွန်တော်ကမိန်းမအနားမှာ၀င်လှဲနေလိုက်တယ်။ မိန်းမကလဲဟိုဖက်လှည့်ပြီးဘာမှပြန်မပြောပဲနေတာပေါ့။
သူငယ်ချင်းကလဲ သူ့ laptop နဲ့ video ကြည့်နေတယ်။ ကျွန်တော်လည်းသူငယ်ချင်းကိုစကားပြောလဲမပြတ်ပဲ စောင်အောက်ကနေမိန်းမနို့လေးကိုလိုက်ကလိပေးနေတာပေါ့။ နောက်တော့
မိန်းမကို တစ်ဖက်စောင်းနေရာကနေ ပက်လက်လှန်ခိုင်းပြီးစောင်အောက်ကနေ သူ့အဖုတ်လေးကို ဖွဖွလေးလိုက်ကလိလိုက်တယ်။ အဲဒီအချိန်အထိသူ့အဖုတ်လေးထဲမှာ အရည်တွေကို ရွှဲနေတုန်းပဲဗျာ။ ကျွန်တော်ကလိတာကိုဘာမှမပြောပဲ မျက်လုံးလေးမှိတ်ပြီးငြိမ်နေတယ်။ .......အဲဒါနဲ့ကျွန်တော်လဲဖီးတက်ပြီးသူ့အဖုတ်လေးကို သူ့အကြိုက်လိုက်ကလိတာပေါ့။ ကျွန်တော်တို့အားလုံးကုတင်ပေါ်မှာ အပေါ်မှာ
ပြောခဲ့သလိုပဲ နေထိုင်နေကြတာ ကျွန်တော့်မိန်းမတော်ရုံတန်ရုံဖီးလာတာနဲ့တော့ဒီလိုမနေဘူးဆိုတာကျွန်တော်သိနေပြီ။ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကို သူက အစ်ကိုကလဲ
အိမ်ရှေ့မှာသွားနေလေလို့ပြောတယ်။ သူငယ်ချင်းကလဲ နင်ကနှင်ထုတ်တယ် နင့်ယောကျာင်္းကခေါ်တယ် ငါတစ်၀က်စီနေရမလားအခန်းအ၀မှာဆိုပြီးပြန်ပြောတယ်။
ကျွန်တော်လဲ ဟေ့ကောင်မင်းဘာကားကြည့်နေတာလဲဆိုပြီး သူ့ laptop နဲ့ ရုပ်ရှင်ကြည့်နေတာကို မေးလိုက်တယ်။ ဘာဘာညာညာကားပေါ့ကွာဆိုပြီး ကြည့်နေတယ်။
ငါတို့ကိုပြဦးလေကွာလို့ပြောတော့ ကျွန်တော်မသိတဲ့ sexy ဖြစ်တဲ့ကားတစ်ကားပဲ။ all ကားတော့မဟုတ်ဘူး drama ပုံစံမျိုးလေး။ sex အခန်းတွေတော့ တော်တော်
များများပါတယ် ပေါ်တင်ကြီးတော့မဟုတ်ဘူး။ ဒါနဲ့ကျွန်တော်လဲ ကြည့်ကြမယ်လို့ပြောပြီး ထိုင်နေလိုက်တယ်။ သူငယ်ချင်း laptop ကို ကုတင်ခြေရင်းနားမှာထားပြီး
ကျွန်တော်တို့သုံးယောက်အတူတူကြည့်ကြတယ်။ ကားကလည်းတော်တော်ကောင်းတယ်ဗျ သေသေချာချာမမြင်ရပေမယ့် တော်တော်တင်းဖို့ကောင်းတယ်။ မိန်းမက
ကျွန်တော့်ပေါင်ပေါ်မှာ အိပ်ပြီးကြည့်တယ် ကျွန်တော်ကထိုင်ပြီးခြေဆင်းထားတယ်။ သူငယ်ချင်းကလဲထိုင်လျှက်ပဲ။ ကျွန်တော်ကအလယ်ကပေါ့။ .......အဲဒီလိုမျိုးကြည့်နေကြရင်းနဲ့ ဖီးတက်စရာအခန်းတွေများလာတဲ့အချိန်မှာ ကျွန်တော်ကမိန်းမစောင်ထဲ၀င်နေလိုက်ပြီးသူ့အဖုတ်လေးကို ကလိလိုက်တယ်။ မ်ိန်းမလဲဖီးတွေတက်ပြီးရုပ်ရှင်တောင်ဆက်မကြည့်နိုင်ပဲဖြစ်သွားတယ်။ ကျွန်တော်ကတော့ ဗွီဒီယိုကြည့်ရင်းမိန်းမကို ကလိပေးနေတာပေါ့။ သူ့အဖုတ်လေးထဲမှာ အရည်တွေကိုအိုင်ထွန်းနေတာပဲဗျာ ကျွန်တော်နှိုက်ရတာအရသာရှိလိုက်တာ။ နောက် ကျွန်တော်လဲတင်းလာပြီးမိန်းမကိုတစ်စောင်းလေးလှည့် ခိုင်းပြီး သူ့ဖင်လေးကိုကောက်ခိုင်းလိုက်တယ်။ မိန်းမကကိုယ်လုံးလေးစောင်းပြီးသူ့ဖင်လေးကိုအနေတော်လေးကောက်ပေးလိုက်တဲ့အချိန်မှာ ကျွန်တော့်လီးကြီးကလဲ အရမ်းကိုမာတောင်နေပြီ။ သိပ်တောင်အားမစိုက်ရပဲ လျှောကနဲကို၀င်သွားတော့တာပဲ။ သူငယ်ချင်းက ဘေးနားမှာ ဗွီဒီယိုကြည့်နေတယ် ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်က စောင်ခြုံထဲမှာ တစ်စောင်းလေးလိုးနေကြတယ်။ သူ့ခါးလေးကိုဆွဲဆွဲပြီးစောင်းလိုးနေတာ ကျွန်တော်မခံနိုင်လို့ လီးကြီးကိုထုတ်ပြီး သူ့ကို နောက်ပြန်လေးကိုင်ခိုင်းထားတယ်။ လုပ်နေတဲ့အချိန်မှာ သူက အသံအရမ်းမထွက်ပဲ ကြိတ်ပြီးတော့ တစ်အင်းအင်းနဲ့ အော်နေတယ်။ နောက်တော့ ကျွန်တော်လဲ
တော်တော်ထန်နေလို့ စောင်ခြုံထဲမှာပဲ အပေါ်ကနေတက်လိုးတော့တာပဲ။ အဲဒီအချိန်အထိစောင်ကိုသူကဆွဲဆွဲထားပြီးလိုက်ခြုံထားတုန်း။ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကလဲ
ဘေးနားမှာ ကျွန်တော်တို့အဲဒီလိုလုပ်နေတာကို မြင်နေရဲ့သားနဲ့ ထွက်မသွားပဲ ဗွီဒီယိုကိုတစ်လှည့် ကျွန်တော်တို့ကိုတစ်လှည့်ကြည့်နေတယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ ကျွန်တော့်မိန်းမစောက်ဖုတ်လေးကအရည်တွေရွှဲလွန်းလို့ အသံတွေတောင်မြည်နေပြီ။ ကျွန်တော်လဲ စောင်ခြုံပြီးလုပ်နေရတာကို အားမရတာနဲ့ စောင်ကိုမသိမသာလေး
ဖယ်ဖယ်ပြီးလုပ်တယ်။ မိန်းမက အဲဒါကိုသိလို့ စောင်ကိုလိုက်ကိုင်ထားပေမယ့် ကျွန်တော်ဆွဲလိုက်ရင်လဲသူက အသာအယာလေးလွှတ်ပေးပြီး လိုးတာကိုပဲခံစားနေတယ်လေ။ စောင်လည်းအကုန်ဖယ်ပြီးတဲ့အခါကြတော့ ကျွန်တော်လဲ အပေါ်ကနေမှောက်လိုးနေရာကနေ လိုးနေရင်းနဲ့သူ့ပေါင်ကို ကားခိုင်းလိုက်တယ်။ ပေါင်လေးကားပြီးလိုးနေရာကနေ သူ့ကိုယ်ပေါ်ကနေကျွန်တော်ခွာလိုက်ပြီး လက်ထောက်ထားလိုက်တယ်။ ဒိုက်ထိုးသလိုပုံစံမျိုးနဲ့ သူ့တံခေါက်ကွေးနှစ်ဖက်စလုံးကိုကျွန်တော်ထောက်ထားတဲ့လက်နဲ့မတင်သလိုလုပ်ထားပြီး သူ့အဖုတ်လေးကို အပေါ်ကိုကြွလာအောင်ပင့်တင်လိုက်တယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ
သူငယ်ချင်းက သူ့နို့တွေ ကျွန်တော့်လီးကြီး၀င်နေတာတွေကို ထင်ထင်ရှားရှားမြင်နေရပြီလေ။ .ကျွန်တော်လဲထန်လာပြီး တစ်ချက်ချင်းထိထိမိမိလေးအဆုံးအထိထိုးသွင်းလိုက် အ၀နားအထိပြန်ဆွဲထုတ်လိုက်နဲ့ ပြစ်ပြစ်နှစ်နှစ်လေးလိုးလိုက်တယ်
မိန်းမကလဲဖီးတွေတော်တော်ကိုတက်နေလိုက်တာ အရည်တွေကိုရွှဲနေတာပဲ။ အဲဒီနေ့ကထူးခြားချက်က အရည်တွေရွှဲလွန်းလို့ အသံတွေမြည်နေတာကိုသတိထားမိတယ်။
အဲဒီလို စီးစီးလေးချော့ပြီးလိုးနေရင်းနဲ့ သူ့ကို ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းရှိတဲ့ဖက်ကိုစောင်းခိုင်းလိုက်ပြီး သူ့ဘယ်ခြေကိုအပေါ်ထောင်ကိုင်ထားပြီး တစ်စောင်းလိုးတယ်။ ကျွန်တော့်လီးကိုတော့ မထုတ်ပဲနဲ့ ပုံစံပြောင်းလိုးနေတာပေါ့။ သူငယ်ချင်းဖက်ကိုသူလှည့်နေတဲ့အချိန်ကြတော့ သူငယ်ချင်းကလဲဘယ်နေနိုင်တော့မလဲ အားရပါးရကို ကြည့်တော့တာပဲ။ သူငယ်ချင်းက ကျွန်တော်လုပ်နေတာထက် မိန်းမရဲ့မျက်နှာနဲ့ သူ့နို့ကြီးလှုပ်နေတာကိုပိုပြီးကြည့်တယ်။ မိန်းမကလဲ ဖီးတွေတက်နေတော့ အရမ်းလဲ မအော်နိုင်ပဲ ကြိတ်ပြီးတော့အသံတိုးတိုးလေးထွက်နေရတာပေါ့ သူ့အသက်ရှူသံတွေကတော့ အရမ်းကိုထန်နေမှန်းသိသာတယ်။ သူ့ကို စောင်းလိုက်တဲ့အချိန်မှာ ကျွန်တော့်
သူငယ်ချင်းနဲ့ မိန်းမနဲ့က အရမ်းနီးသွားပြီ ကျွန်တော်ကတော့ ဒူးထောက်ပြီးသူ့ကို တစ်စောင်းလိုးနေတာပေါ့။ အဲဒီလိုလုပ်နေတဲ့အချိန်မှာ သူ့နို့ကြီးတွေယမ်းနေတာကို ကြည့်ရတာ ဖီးတက်တာရယ် သူငယ်ချင်းကလဲ သူ့နို့တွေကို အရမ်းကြည့်နေတာရယ်ကြောင့် တစ်ချက်တစ်ချက်မှာ ပြင်းပြင်းလေးဆောင့်ဆောင့်ပြီးလိုးပြစ်လိုက်တယ်။ ကျွန်တော်လဲ ဖီးတွေအရမ်းတက်လွန်းလို့ မပြီးအောင်မနဲအောင့်ထားရတယ်။ သူငယ်ချင်းကလဲ laptop ကို ပေါင်ပေါ်တင်ပြီးသာယူကြည့်နေတာ မျက်လုံးကတော့ မိန်းမရဲ့မျက်နှာနဲ့ နို့တွေဆီပဲရောက်နေပြီလေ။ အဲဒီအချိန်မှာ မိန်းမဆီကလဲ ရှက်တဲ့အမူအယာတွေမတွေ့ရတော့ဘူး ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကလဲ ကြည့်တာမကျွတ်တော့ဘူး။ ....ဒီလိုလုပ်နေရင်းမိန်းမကလဲအရမ်းဖီးတွေတက်နေတော့ ရှေ့ဆက်ပြီးဘယ်လိုဆက်လုပ်ရမလဲလို့စဉ်းစားရင်းနဲ့ တစ်စောင်းလိုးနေရာကနေ သူ့ခါးလေးကိုဆွဲမလိုက်ပြီး သူ့ကို လေးဖက်ထောက်ပြီးကုန်းခိုင်းလိုက်တယ်။ မိန်းမကလဲအလိုက်သင့်လေးဖင်ကိုကောက်ပေးပြီး ခါးလေးကိုကော့နေအောင် ကုန်းပေးတော့ ကျွန်တော်လဲသူကုန်းပေးတဲ့ပုံလေးကိုအရမ်းထန်သွားပြီး လီးကြီးကိုခပ်ပြင်းပြင်းလေးထိုးထဲ့လိုက်တာ အားကနဲနေအောင်အော်ပြီးတော့ မိန်းမလဲအရမ်းကောင်းသွားတယ်။
သူကလဲ ဖင်လေးကို ကော့နေအောင်ကုန်းပေးတော့ လီးကလျှောကနဲလျှောကနဲ၀င်သွားလိုက်တာ မိန်းမလဲအရမ်းကိုအရသာရှိနေပြီ။ လေးဖက်ထောက်ကုန်းပြီး လိုးတဲ့အချိန်ကြမှ သူ့ဆီက အော်သံတွေလဲပိုထွက်လာတော့တယ်။ အဲဒီလိုပုံစံနဲ့ အသာလေးဆွဲထုတ်လိုက် အဆုံးအထိဖိပြီးထိုးသွင်းလိုက်နဲ့လုပ်နေတာ ကျွန်တော်လဲ အရမ်းပြီးချင်လို့ ထိန်းပြီးတော့လုပ်နေရတယ်။ တစ်ချက်ခ?


Comments

Popular posts from this blog

အမေ ပြီးတော့ သမီးအလှည့်

ငယ်ပါသေးတယ် ကလေးရယ်

ကျောင်းသူမလေးရဲ့ ရမ္မက်စိန်ခေါ်သံ